neljapäev, 31. detsember 2009

Sahk

Nö Saharingiga on liitunud 12 maja. Kaks maja ei soovinud selles osaleda. Hea uudis on see, et Kunga tn tupikus olev maja mis siiani tühjana seisnud on broneeritud. Lootus on, et see maja ka uue omaniku saab kes loodetavasti meie Saharingiga liitub. Minu kiri saadetakse maakleri poolt edasi praegusele omanikule ja ma väga loodan, et kui maja ei saa jaanuaris müüdud siis on ka praegune omanik huvitatud maja eest tee puhtana hoidmisest. Siiani olen palunud sahal teha kõik teed puhtaks hoolimata sellest kas majaomanik on Saharingiga liitunud või mitte.
Summadest:
Praegusel juhul 600/12=50kr. Kui liituksid kõik majad mis praeguseks püsti ja katusel all, siis oleks 600/15=40kr.
Sarnane tehe kuutasu makstes on 3000/12=250kr ja kõikide osalemisel 3000/15=200kr.

NB! Kõigile saharingis osalejatele. Olen saanud esimese raha ilusti kõigilt kätte. See kord on siis summa 2x eest ja selle võrra suurem. Palun makske mulle raha paari päeva jooksul. Summa 54 kr ja 100kr ei ole väga suur raha aga minu jaoks 600kr ja 1200 kr on siiski arvestatav summa. Tänud ette.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar