laupäev, 14. november 2009

Lisaks

Kätte olen saanud ühe hinnapakkumise. Ka uuendatud versioonis. Teine hinnapakkumine tuleb, aga kuna inimene on 29 nov puhkusel, siis tuleb seda veidi oodata. Kolmas firma vastas mulle kah nüüd, et tahab ka meie arenduse üle vaadata ja saab alles siis hinnapakkumise teha. Nii, et loodetavasti nädala, max kahe pärast on ka see mul olemas.
Euro rahadest. Vestlesin mõni aeg tagasi oma sõbrannaga kes töötas just euro rahade jagamise peal. Meid ta väga palju aidata ei saa, kuna ei tegelenud just otseselt selliste asjadega milles meil abi vaja on. Temalt aga sain info, et tuleb jälgida pidevalt 5 kodulehte (4 neist ma tean) ning pidevalt kätt pulsil hoida milliseid eurorahasid jagatakse. Jagamise aeg on väga lühike ja muutub pidevalt. Peale seda tuleb siis hakata materjale koostama. Ta seletaski, et see on põhjus miks euro rahasid nii vähe kasutatakse, sest üheski firmas ei ole selleks eraldi inimest kes kogu aeg kätt pulsil hoiaks ning siis kiiresti kõik vajalikud paberid vormistaks. Sellekski on oskust vaja.
Mul tõenäoliselt tekib aasta lõpus või aasta alguses 2 näd veidi rohkem aega aga peale seda naasen tööle tagasi ning mul tekib tõenäoliselt raskusi eurorahade ajamisega. Aga eks me peame koos otsustama kas me hakkame seda ikka taotlema ja sõltuvalt sellest milline on omafinantseerimise osa ning kui raske on neid dokumente koostada.
Nüüd kui 1 hinnapakkumine on teada, siis saan ka küsimustiku lõpuks valmis teha, sest vähemalt mingi summa suurus on teada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar